Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешка в преработка на горивото!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Добре де. Като дойда там какво ще направим? Аз всичко съм мерил тука. Ако те интересува още нещо мога да ти кажа. На газоанализатора дава богата смес. Не помня точно колко бяха кг., обаче даде богата смес.

    Хайде да сменя тая сонда първо. Да видя как са свещите и ако тогава има проблем вече може и да прескоча до София. Проблема ми е, че нямам време. Единствения ми почивен ден е неделя. Аз даже имам познати в София които ме викат на гости от една година и ще е добре да дойда и да се видя и с тях. Но ми е трудно да намеря време.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #47
      аз бях дотук по темата
      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
      sprint tropheo
      155/1.8
      156/2.0 Selespeed

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от fiore
        Първоначално публикувано от oem
        Първоначално публикувано от fiore
        охххххх вече май обясних че ламбдата може да работи но компютъра да не приема сигнала. на диагностиката при сондата всичко си ок . сигнала и е перфектен....
        Ахааа... а защо да не го приема? На какво може да се дължи това? В сондата ли е причината? Или в компютъра? То най-лесно може да се префлашне. Даже ние мислим да му запишем някой по-нов модифициран дъмп. Че ще качи и мощноста. Демек чип тунинг дет му се вика.
        това диагностика трябва да го знае, къде да провери. тези при които ходя на диагностика преди , когато сменях сондата ми го демонстрираха как сондата работи но компа не отчита сигнала. аз имам една работеща сонда с която колата не работи добре. май едно идване до софия за читава диагностика щеше да ти излезе доста по на сметка... като слушам колко време губиш и си загубил... не знам какво работиш но за това време се изкарват пари да си купиш друга алфа )
        Точ пич не ми взема пари понеже ми е познат. Аз ходя при него след работа. Иначе работя като менаджер . И ми е много трудно да се откъсна от работа.

        Аз и аз имам още една универсална сонда, но с нея нещата бяха още по зле. Сега тоя път ще взема оригинална на БОШ. Дето си е с буксата.

        П.С. Благодаря ви за мненията които изказахте. Ако имам проблеми след смяна на сондата ще се обадя.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #49
          Ааа нищо и няма на колата. Онзи ден сменях вариатора на една същата алфа 1.8 ТС като моята на едно приятелче и имах възможноста да я покарам. И тя така върви. Пробвах я моята по арбанаси до определен завой моята вдига 140 км/ч. Неговата прави 145 км/ч. Само че аз съм със 16 цола джанти, а той с 15. Проблем с вървежа няма. Проблема е в разхода. 200 км съм минал от как съм заредил до горе. Сега стреката ми е на половината резервоар. Нещо като 15 - 16 на 100 ми се вижда градско. Не съм я мерил с точност, че да не се плаша.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #50
            ми замери я на пълно
            ако муцуната ти е на долу и празен резервоар може да ти покаже
            Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
            AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

            Comment


            • #51
              С точност съм я мерил на дълго. Показа 8,6 първия път и 9,2 втория. А градско тука е малък града и аз колата я карам студена. От дома до работа са 5км и тя е сетудена. Да излезна на кафенц енякъде пак 5 км. Пак студена. В града много рядко успявам да я загрея до 80 градуса дори. Как да гори по-малко? Тя дори и с изправна сонда пак ще гори 12 - 13.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от oem
                Добре де. Като дойда там какво ще направим? Аз всичко съм мерил тука. Ако те интересува още нещо мога да ти кажа. На газоанализатора дава богата смес. Не помня точно колко бяха кг., обаче даде богата смес.

                Хайде да сменя тая сонда първо. Да видя как са свещите и ако тогава има проблем вече може и да прескоча до София. Проблема ми е, че нямам време. Единствения ми почивен ден е неделя. Аз даже имам познати в София които ме викат на гости от една година и ще е добре да дойда и да се видя и с тях. Но ми е трудно да намеря време.
                Колега не изкаш да чуеш какво ти казват хората,ходи до София при хората които като прочетат грешката имат представа от къде идва тя и да ти отстранят проблема.Иначе има още доста всички да гадаят на боб,карти,конски косми и т.н..И има една поговорка - "И тате може ,и аз мога но козата си изка пръч".Така че взимай един ден отпуск и хайде при - "пръча".
                TIPO 2.0 91g.
                PUNTO 1.2 04 g.
                156 1.8 TS 00g

                Comment


                • #53
                  Брато. Един ден отпуск ми струва 82 лв. По добре да работя този ден и да си купя сондата, от колкото да ги загубя и да дам още 100 за бензин и още кой знае колко за диагностиката и да ми кажат на края "смени сондата и ела пак".
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от oem
                    Брато. Един ден отпуск ми струва 82 лв. По добре да работя този ден и да си купя сондата, от колкото да ги загубя и да дам още 100 за бензин и още кой знае колко за диагностиката и да ми кажат на края "смени сондата и ела пак".
                    Отивай във Ванто и стига си спорил. Това, че диагностика ти във Велико Търново или Горна Оряховица се познава с някой от Ванто, не означава абсолютно нищо.

                    И вервай ми, подобно нещо, като "смени сондата и ела пак", едва ли ще ти го кажат точно във Ванто Отношението там е на светлинни години спрямо стандартното в повечето сервизи.

                    Грешката ти едва ли е от ламбдата. Мойта ламбда също беше тотално сдала багажа, но такава грешка, като твойта, не съм имал.

                    Comment


                    • #55
                      НЕ. Първо ще сменя сондата. Това да не е Ферари, че да го водя на сервиз в София?! Не ми се ходи никъде.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #56
                        само е братовчед на ферари
                        Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
                        AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

                        Comment


                        • #57
                          Ходих ей сега и на друга диагностика. Там казаха, че ламбда фактора е от 0,9 до 1,02 мВ. А при мен ламбдата дава 0,5 мВ. И че от време на време давала минусови стойности. Примено -300 после отивала на +0,500. От там компютъра приемал тези стойности за невъзможни и за това давал грешката за неправилно изгаряне. И мериха пак с газоанализатора и казаха - богата смес.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от oem
                            ........... От там компютъра приемал тези стойности за невъзможни ...........
                            дали не говорих нещо подобно преди няколко поста
                            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                            sprint tropheo
                            155/1.8
                            156/2.0 Selespeed

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от fiore
                              Първоначално публикувано от oem
                              ........... От там компютъра приемал тези стойности за невъзможни ...........
                              дали не говорих нещо подобно преди няколко поста
                              Да, но това при моя човек не го видяхме. там показваше постояно около 0,500 мВ. Което също беше зле. Еми трябва да сменя сондата. Няма как.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от oem
                                С точност съм я мерил на дълго. Показа 8,6 първия път и 9,2 втория. А градско тука е малък града и аз колата я карам студена. От дома до работа са 5км и тя е сетудена. Да излезна на кафенц енякъде пак 5 км. Пак студена. В града много рядко успявам да я загрея до 80 градуса дори. Как да гори по-малко? Тя дори и с изправна сонда пак ще гори 12 - 13.
                                Този разход не е нормален. Нормалният е 7,5 извънградско и 10-11 градско. А, това за студения двг е малко смешно, при тези жеги. Моят ГИ се включва на 45 градуса, което сега става за по-малко от минута. Все пак, антифриза се загрява сигурно до 35-40 градуса на слънцето.
                                2014: Deutschland über alles

                                Comment

                                Working...
                                X